12-09-12

Sorry het duurt even...

maar dan staan ze toch echt op The Book Girl; alle nog ontbrekende boeken die ik tot nu toe in 2012 gelezen heb. Aangezien het er meer dan gedacht zijn, we zitten over de 200 boeken (oké, tussen deze lijst van meer dan 200 boeken staan ook de boeken die zich op de plank "nog te lezen" bevinden) dus je begrijpt; het duurt even voordat ze online staan... mocht je ondertussen willen weten welke boeken er inmiddels gelezen zijn, zie mijn leeslijst.

En er is ook een berichtje verschenen met mijn aanraders afkomstig van deze lijst, al gezien? Het zijn de boeken welke van mij 4 en 41/2 ster hebben gekregen (sorry nog geen boek met 5 sterren gelezen, maar wat niet is, kan nog komen, het jaar is nog niet om). Zoals het je misschien al opgevallen is, bij de boeken welke ik gelezen heb staan/komen voortaan beoordelingssterren te staan, van 0 (nog niet gelezen) tot 5 (perfect) en alles daar tussen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten