11-10-12

WAUW

Wat een leuke verrassingen vond ik vandaag in mijn brievenbus; naast recensie-exemplaren, altijd leuk leuk leuk!!, vond ik ook een envelop van Bruna. Ik begreep het in eerste instantie niet, een envelop van Bruna, hoezo? Maar toen ik deze opende, kwam me toch een leuke, nee superleuke, verrassing tegemoet; ik had een cadeaukaart van Bruna gewonnen en wel van 50 Euro, mijn god, 50 Euro, 50 Euro voor boeken, te gek dus!! Kan ik een gedeelte van mijn verlanglijstje aan boeken weg werken, hoe gaaf is dat? En waarom ik deze kreeg? Omdat ik een paar keer een recensie op Bruna.nl heb geplaatst, je ziet, een recensie van een gelezen boek plaatsen loont, echt waar. Ik ga eens op mijn gemak rondneuzen in de Brunashop, oh welke boeken zal ik gaan kopen??? Moeilijk, moeilijk, wat een luxeprobleem haha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten