12-10-12

Zwerfboekendag

Vandaag, 12 oktober 2012 is het zwerfboekendag en ook The Book Girl doet hieraan mee. Vanochtend in alle vroegte zijn in Brandevoort een aantal boeken ergens achtergelaten. Jammer van het weer, dat werkt niet echt mee, ze zijn dan ook zoveel mogelijk beschut voor de regen achtergelaten. In het boek zit een briefje met het verzoek om of hier op deze blog of op mijn twitter een berichtje achter te laten. Ik ben benieuwd of en door wie de boeken gevonden gaan worden. En natuurlijk ook of er reacties gaan komen :)

Heeft u een van mijn zwerfboeken gevonden? Ik zou het leuk vinden als u onder dit bericht een reactie achter wilt laten.

Update 11.00 uur: Een rondje in de wijk leert me: alle 10 de boeken zijn op een na al gevonden! Jammer genoeg nog geen reacties terug, hopelijk willen de vinders van de boeken even de moeite nemen om een reactie hier of op mijn twitter (@tcquestion1) te plaatsen, zou ik heel leuk vinden. Veel leesplezier!!

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Wat een verrassing toen ik vanmorgen een pakketje vondt!! Als het aan iemand goed besteed is ben ik het wel. Wat een geweldig initiatief!!! Ik ben een echte boekenwurm en het mag een wonder heten dat ik dit boek nog nooit gelezen heb!
    Dus vanavond lekker onder de wol met een nieuw en hopelijk spannend boek!!!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen