13-07-13

Leesmarathon 2013

Van 29 juli tot 4 augustus doe ik mee met de LeesMarathon. De eerste leesmarathon van Nederland, georganiseerd door Joany van Craving Pages. Voor de LeesMarathon wil ik op zijn minst 4 boeken lezen. De stapel nog te lezen boeken groeit en groeit dus een ideaal moment om deze stapel in te korten. Ik mag van mezelf pas weer een nieuw boek kopen, als minstens 4 boeken van onderstaande lijst gelezen zijn. Of het me gaat lukken om meer dan 4 boeken uit te lezen, we zullen zien .. op deze weblog kun je mijn vorderingen volgen.

Mijn keuzelijst kreeg een thema mee nl waargebeurde verhalen:
* Terminaal gezond - Windy Pinchetti
* In één klap - Lindsay Pelt
* Huilen zonder tranen - Agnes van den Muijsenberg
* Leven, vechten en doorzetten met een schaduw - Antoinette de Kok
* Geen woord - Frank Hut
* Niet voor herhaling vatbaar - Juliette Rosenkamp
* Paniekspinnen - Bibian Harmsen
* Achtbaan van gevoelens - Martine Delcour
* Hoe gewoon bijzonder werd - Joke van den Akker
* Deze dag neemt niemand mij meer af - Baukje van Kesteren
* Dag mam... - Angela Mollers-de Kuijer
* Julian, onze kleine held - Marisca Visser
* Ik leef! - Eliene Roelse
* Tottie's vlucht - Anna & Hendrik Jan Korterink
* Wensmoeder - Nanda Broer

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen