01-08-13

Leesmarathon dag 4


Vandaag, dag 4 van de leesmarathon belooft het een warme dag te worden, pfff, ik heb er zo geen zin meer in, geef mij nu maar een sneeuwbui :). Maar terug naar vandaag. Vandaag wil ik het boek Du vin, du pain, du ... pindakaas? van Roos Boum gaan lezen. Na drie dagen een rollercoaster aan aangrijpende boeken en de daarbij behorende emoties, even iets luchtigers, althans dat verwacht ik van dit boek, of het dit inderdaad zo is, daarover lezen jullie vandaag (of morgen) meer...

Update 15.00 uur: het lezen schiet vandaag niet op, het warme weer speelt me parten. Buiten is het niet te harden en binnen al niet veel beter. Verwacht dan ook niet dat ik het boek van vandaag uit zal lezen, ach ja, doe ik er gewoon 2 dagen over :). Dus niet vandaag maar morgen het vervolg (of het moet ineens als een speer gaan, maar verwacht dit zelf niet). By the way; het boek is wel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen