02-08-13

Leesmarathon dag 5


Tja, en dan ben je bij dag 5 aanbeland van de leesmarathon en moet je tot je spijt bekennen dat gisteren geen geslaagde leesmarathon-dag is geweest. Ik had last van de warmte en heb maar iets van 50 pagina's gelezen in het boek welke op de planning stond. Vandaag dus geen nieuw boek maar gewoon verder lezen in het boek Du vin, du pain .. du pindakaas van Roos Boum. Hopelijk lukt het me om dit boek vandaag wel uit te lezen zodat er een recensie over geschreven kan worden. (Later vandaag komt er trouwens wel een recensie online van een recensie-exemplaar, dus ik heb gisteren niet helemaal stil gezeten). Meer over het leesmarathon boek volgt dus hopelijk later vandaag ...

Update 15.30 uur: ook vandaag bijna niet aan lezen toegekomen, weer een dag zonder leesmarathon dus. Hoewel, ik heb wel een ander boek uitgelezen, waarvan de recensie maandag a.s. online komt, dus helemaal niets heb ik nu ook weer niet gedaan :). Maar dus niet het geplande boek .. oeps .. zo duurt het wel heel lang voordat dit leuke boek uit is. Eerst straks de recensie voor maandag schrijven en als ik de puf heb, lees niet bevangen ben door de hitte, ga ik nog een flink stuk lezen in het boek van Roos Boum....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen