07-10-13

Boektrailer: Mijn hoofd is even weg - Anja Vereijken


Het verhaal:
Achtste-groeper Teddy heeft veel zin om met haar beste vriendin Flo naar de middelbare school te gaan. Maar na verloop van tijd wordt duidelijk dat er iets vreemds met haar aan de hand is: Teddy is vaak moe en lijkt er soms niet helemaal bij te zijn met haar hoofd. Niemand snapt wat haar mankeert: is Teddy een dromer of is er iets anders aan de hand? 

Het boek heb ik reeds in huis, ben er dan ook nieuwsgierig naar. Zodra het boek gelezen is, wordt er een recensie over geschreven. Het lijkt mij een indrukwekkend boek. Ga jij dit boek lezen?



Bron: AichaRiquielle

4 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek nog niet gelezen. Ben er wel benieuwd naar !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek al een paar weken geleden gelezen en het is zo’n leuk boek!! Het leukste boek wat ik heb gelezen! Ik vond het ook super leuk om in de trailer te mogen spelen! het was een top ervaring! Ik heb bij de les Nederlands het filmpje laten zien en ze vond het super leuk! Ik heb mijn leesverslag gedaan over MIJN HOOFD IS EVEN WEG. En vier andere viendinnen ook. Het is zo´n leuk boek super spannend, soms graapig, leuk, en helemaal niet zielig. Er word gewoon super mooi in het boek verteld wat epilepsie is en hoe je er mee om kunt gaan. Ik raad dit boek aan aan iedereen die dit leest!! Het boek is gewoon perfect!!

    xxx Ruby xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super leuk boek ik heb hem al 4 keer uit gelezen het is de leukste boek ever
      het boek is gewoon Fantastisch
      Ik leef me er ook in als ik het boek lees lijkt het net of ik in het boek zit
      en ja dan zeggen mensen hallo je moet opletten maar dat heb ik dan niet door want mijn hoofd zat in het boek dus me hoofd was ook even weg hihi

      Verwijderen