04-04-14

And the winner is....

Wauw wat veel deelnemers voor het verjaardagspakket! Dank jullie allemaal voor jullie felicitaties, lieve berichten en jullie deelname natuurlijk :). Helaas heb ik maar 1 pakket te vergeven op dit moment. Als ik een in bloei staande geldboom in mijn tuin had staan, had ik nog een paar pakketten samengesteld om te verloten onder alle deelnemers, maar helaas .. die geldboom is afgelopen week reeds kaalgeplukt. Niet getreurd, ik beloof jullie, binnenkort komt er weer een nieuwe winactie op The Book Girl. 

En dan nu natuurlijk de bekendmaking van de winnaar of winnares van het verjaardagspakket ... tromgeroffel ....tromgeroffel ... tromgeroffel ...

De winnares is Isabel Peters

Isabel ik stuur je zo een email met het verzoek je adresgegevens naar mij toe te mailen zodat het pakket zo snel mogelijk jouw kant op komt. Heel veel leesplezier!! 

Heb jij deze keer niet gewonnen, binnenkort komt er weer een nieuwe winactie aan! Houdt The Book Girl dus in de gaten :)

2 opmerkingen: