30-10-14

WINACTIE!!


Eindelijk zijn de romans En beetje liefde & Wat heb ik gedaan? van de populaire Britse auteur Amanda Prowse ook in het Nederlands verkrijgbaar. Haar boeken zijn niet meer weg te denken uit de bestsellers-lijsten. De romans van Prowse staan bekend om hun meeslepende verhaallijnen, karaters die je niet meer loslaten en verrassende wendingen. Haar boeken zijn stuk voor stuk pageturners. De liefhebbers van Meave Binchy en Katie Fforde mogen Amanda Prowse niet missen.

Een beetje liefde
Pru is de charmante eigenaresse van een goedlopende patisserie in Mayfair. Ze draagt Chanel en heeft een duur kapsel. Ze heeft de uitstraling van een succesvolle zakenvrouw vol zelfvertrouwen. Maar om te bereiken wat ze nu heeft, heeft Pru vreselijke dingen moeten doen. En ze doet er alles aan deze verborgen te houden. Zeker nu ze voor de eerste keer in haar leven ontzettend verliefd raakt. Een beetje liefde is een boeiend en hartverscheurend verhaal dat je niet meer loslaat.


Wat heb ik gedaan
Kathryn is het ultieme voorbeeld van de perfecte echtgenote en moeder. Als je stiekem door de ramen van het gezellige huis gluurt, zie je het leven van een gelukkig gezin. Alle wereldse problemen zijn buitengesloten. Het plaatje waar iedere vrouw van droomt. Maar schijn bedriegt. Kathryn zit gevangen in een vreselijke nachtmerrie. En ze heeft besloten er iets aan te gaan doen.Wat heb ik gedaan is een meeslepend boek over angst, vechtlust, verlies en hoop dat je boeit tot de laatste bladzijde. 



Lijken jou deze boeken leuk om te lezen? Dan heb ik goed nieuws: van beide boeken mag ik 1 exemplaar weggeven!!

Met dank aan Anouschka Peterink van Kip & Ei - Broedplaats voor creatieve communicatie en Aerial Media Company voor het mogelijk maken van deze leuke winactie!!

Deze winactie is afgelopen, meedoen is niet meer mogelijk. 

8 opmerkingen:

  1. heel fijne actie en als ik win maak ik er iemand super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even berichtje ter info: ik kan mijn deelname niet "verzenden"...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat vreemd, ik heb het even zelf geprobeerd en mijn bericht wordt gewoon verzonden, zie contactformulier aan LINKERZIJDE van blog. Probeer het nogmaals zou ik zeggen. wel emailadres invullen anders verzend ie inderdaad niet.

      Verwijderen
  3. Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan zelfs het hele formulier niet vinden (via mn foon) :-(. Volg je nu wel op alledrie zelfs, facebook, Twitter en bloglovin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor 'Wat heb ik gedaan', ik ben benieuwd of we ook nog meer te weten komen over de buitenwereld en eventuele signalen van Kathryn of dat het een eenzame worsteling is. Ik volg je via bloglovin en FB.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil heel graag kennis maken met een nieuwe schrijfster. Ik ben dol op Katie FFORDE en de samenvatting van Een beetje Liefde geeft mij echt honger naar lezen. Dus wil ik dit heel graag winnen en wie weet wordt dit een favoriete schrijfster .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn reactie via het contactformulier blijft hangen, dus dan ook maar even hier :D

    Wat een leuke actie!! Ik volgde je al op Bloglovin' en nu ook op Facebook en Twitter :D

    Beide boeken lijken mij erg leuk en het is me dan eigenlijk om het even... Maar als ik dan toch moet kiezen, maak ik graag kans op haar eerste boek "Een beetje liefde" zodat ik de ontwikkeling van haar schrijfkwaliteiten vanaf het begin kan beoordelen.

    Groetjes, Mirjam (m_vervloet@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.