23-11-14

De rode muur - Marie Thérèse Boterman + WINACTIE!!


Na de val van de Berlijnse Muur ontmoet Victoria, een fotomodel, de Londense krantenmagnaat Richard Whinsley. Hoewel hun milieu verschilt, lijkt niets een gelukkige toekomst in de weg te staan. Toch ontkomen beiden niet aan hun geschiedenis, ze vluchten ervoor. Niet alleen de Berlijnse muur, maar ook de opgetrokken muren binnen hun familie blijven hun leven beheersen. De behoefte om met zichzelf in het reine te komen, voert hen mee in een huiveringwekkend avontuur. Een proces van pijnlijke ontdekkingen en moeilijke keuzes.

Lijkt jou dit boek leuk om te lezen? Ben je benieuwd naar het verhaal? Goed nieuws: ik mag van Eveline Broekhuizen van Elibro Tekst & Redactie een exemplaar van dit boek weggeven! Wil jij kans maken op dit boek laat dan onder dit bericht een reactie achter met geldig emailadres (of stuur mij een bericht via het contactformulier aan linkerzijde) en wie weet vind jij het boek binnenkort in de brievenbus! Eveline Broekhuizen en Marie Thérèse Boterman dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie! 

Deze winactie loopt tot en met 30 november. Op 1 december wordt de winnaar gekozen en zal deze via een email verzocht worden om zijn of haar adresgegevens. Anonieme deelnemers worden uitgesloten van deelname. Vergeet niet een geldig emailadres te vermelden waarop ik je kan bereiken. De winnaar zal ook op The Book Girl bekend worden gemaakt.

14 opmerkingen:

  1. Niet alleen de Berlijnse muur, maar ook de opgetrokken muren binnen hun familie blijven hun leven beheersen, zoals je dit beschrijft wil ik dit boek graag lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. janssens anne marie23 november 2014 om 12:10

    Hoi, hups hoi
    Lijkt me een zeer mooi boek om te lezen. Ja, ik doe graag mee! Mijn mailadres is janssensannemarie@yahoo.com
    Geniet van deze mooie dag!
    mvg,
    Anne Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, natuurlijk wil ik dit boek winnen!
    Ik ben zeer benieuwd naar dit verhaal.
    Email: esther.potters@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijk me erg mooi boek om te lezen, zou het boek graag willen lezen !!!

    annie.dewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een prachtig verhaal, dus ik maak graag kans op het boek!
    lvandewerf@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wil graag een kansje wagen! molnina@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik waag graag een kansje
    poisson.ingrid@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me een prachtig boek.
    Ik loot graag mee.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit boek zou ik dolgraag willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. rickvandam1988@gmail.com
    Ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij een mooi verhaal! Mooie symboliek, met de rode muur in Berlijn en ook de muur binnen de familie(s) (rood van bloed)! Graag maak ik kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A book is the only place in which you can examine a fragile thought without breaking it, or explore an explosive idea without fear it will go off in your face. It is one of the few havens remaining where a man’s mind can get both provocation and privacy. ~Edward P. Morgan

    Lijkt me super! Heerlijk voor de rondom en na de Feestdagen.
    Larissa_150@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen