15-11-14

Gastrecensenten

Naar aanleiding van mijn oproep voor uitbreiding team recensenten ivm gezondheidsproblemen hebben een aantal mensen gereageerd en heeft zich een team gastrecensenten gevormd. Ik ben erg blij met deze groep mensen! Coenraad heeft eerder zijn intrede gedaan, van zijn hand zijn hier reeds verschillende recensies verschenen, waarvoor nog immer mijn dank! Ria, Marjo, Marjon, Marion, Mascha, Clasien en Nynke welkom bij The Book Girl!! Er zijn reeds enkele gezamenlijke projecten uitgezet waarvan t.z.t. de recensies in een artikel hier zullen verschijnen. Daarnaast wordt er ook individueel gelezen en recensies geschreven. Ook deze recensies vinden hun plek op The Book Girl. Ik hoop en vertrouw op een fijne, goede en langdurige samenwerking! De gastrecensenten zullen zich binnenkort voorstellen op de "About" pagina hier op het blog. 

3 opmerkingen:

  1. WELKOM ALLEMAAL. Een gezellige club zo met z'n allen en laten we er een enorm succes van gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ongelofelijk leuk mee te lezen en recensies te schrijven. Nog dank je wel dat ik mee mag doen en ik hoop nog lang mee te lezen!

    Groetjes, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om dit te doen ! Lezen lezen en lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.