07-12-14

Het marktplaatsmeisje - Carlijn Vis + WINACTIE!!


Anna speurt op Marktplaats naar interieurs die op het hare lijken, in de hoop een man te vinden die bij haar past. Sinds ze op zichzelf woont in Amsterdam is haar leven stabiel: een leuk flatje, twee keer per week naar de sportschool en een baan waar ze naar hartenlust structuur in de bedrijfsvoering probeert aan te brengen. Kroon op haar werk is het vaatwasschema. Anna wil geen mannen meer in haar leven die de boel overhoop kunnen halen, daarom verricht ze op internet grondig voorwerk of maakt ze aan de hand van de inhoud van boodschappenkarretjes in de supermarkt een profielschets. Door haar theorie dat ze via Marktplaats een gelijkgestemde kan vinden, komt ze in contact met wonderlijke types. Maar is liefde wel te vinden met een theorie? Het Marktplaatsmeisje begint als een herkenbaar verhaal over de beperkingen van sociale media, maar verandert langzaam in een donker sprookje over vertrouwen en intimiteit.

Lijkt jou dit boek leuk om te lezen? Ben je benieuwd naar het verhaal? Goed nieuws: ik mag van Uitgeverij Atlas Contact een exemplaar van dit boek weggeven!! Wil jij kans maken op het boek; laat in een reactie onder dit bericht jouw verhaal achter op de volgende vraag:

Heb jij ook een 'liefde' gevonden via Marktplaats?
(Waarbij liefde een heel breed begrip is, misschien ben je wel verliefd geworden op een hamster of een grote vaas…)

Degene met het meest bijzondere, aparte, bizarre of ontroerende verhaal over zijn of haar gevonden liefde op marktplaats, zal het boek binnenkort in de brievenbus ontvangen! 

Vergeet niet een geldig emailadres te vermelden waarop ik je kan bereiken mocht jij de winnaar zijn! (Wil je niet dat deze zichtbaar is op het internet, deelname ook mogelijk via het contactformulier aan de linkerzijde).

Deze winactie loopt tot en met 14 december! Op 15 december wordt de winnaar gekozen en zal deze via een email verzocht worden om zijn of haar adresgegevens. Anonieme deelnemers worden uitgesloten van deelname. De winnaar zal ook op The Book Girl bekend worden gemaakt. Uitgeverij Atlas Contact, dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie!

3 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me een heel leuk boek! Wel gek eigenlijk, want (nog gekker) ik heb nog nooit wat op Marktplaats gekocht of verkocht. Ik geloof zelfs dat ik de website nog nooit bezocht heb. Toch ben ik reuze benieuwd naar het boek.

    leeswammes - - @ - - gmail . - - com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik heb laatst een hele mooie klassieke kaptafel op Marktplaats gekocht. Dit is natuurlijk geen liefde tussen de mensheid maar het was wel liefde op het eerste gezicht! Nou liefde op een voorwerp mag toch ook??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Mijn man..zocht een kamer en hij woonde daar al ��

    BeantwoordenVerwijderen