25-12-14

WINACTIE: Cadeaucode Elly's Choice


Elly’s Choice is een ebook abonnement waarbij je elke maand 10 ebooks mag downloaden. Elly selecteert iedere maand deze 10 ebooks. Van een spannende thriller tot een heerlijke roman, van top auteurs zoals Saskia Noort, Herman Koch, Nicci French en Simone van der Vlugt. 

Sinds 1 december zijn bij Primera cadeaukaarten van Elly’s Choice te koop. Bij een Elly’s Choice cadeaukaart krijg je gedurende 2 maanden: elke maand 10 nieuwe ebooks van top auteurs, 25% korting op diverse top titels in Elly’s Shop, reviews en interview met auteur. Na het downloaden zijn en blijven de ebooks van jou!

De ebooks zijn geschikt voor e-reader, tablet, smartphone en computer. Na afloop van je Elly’s Choice cadeaukaart wordt deze automatisch stopgezet, je zit dus nergens aan vast! Deze cadeaukaart kost €9,99 en is verkrijgbaar bij Primera.

Van House of Rebels mag ik 1 Elly’s Choice cadeaucode weggeven! Let wel: deze code geeft je recht op 1 maand = 10 ebooks en dus niet zoals de normale cadeaukaart die recht geeft op 2 maanden ebooks! De cadeaucode is geldig t/m augustus 2015. Zelf heb ik ook een cadeaucode mogen ontvangen om Elly's Choice uit te proberen, waarvoor dank! Aangezien het merendeel van de aangeboden ebooks van december boeken zijn die ik reeds heb gelezen of eerder heb aangeschaft, heb ik besloten hier op een later tijdstip gebruik van te gaan maken. Mijn ervaring met Elly's Choice kunnen jullie dan ook in een vervolg lezen op The Book Girl. 

Hoe kun jij kans maken op de cadeaucode voor 1 maand Elly's Choice? Laat in een reactie onder dit bericht weten dat je meedoet aan deze winactie en vergeet niet een geldig emailadres te vermelden waarop ik je kan bereiken mocht jij de winnaar zijn! (Wil je niet dat deze zichtbaar is op het internet, deelname ook mogelijk via het contactformulier aan de linkerzijde).

Deze winactie loopt tot en met 31 december! Op 1 januari wordt de winnaar gekozen en zal deze via email benaderd worden. Anonieme deelnemers én reacties zonder geldig emailadres worden uitgesloten van deelname. De winnaar zal ook op The Book Girl bekend worden gemaakt. House of Rebels dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie!


9 opmerkingen:

  1. Ik maak graag kans :) leuk actie! op dit moment lees ik bijna geen e-books, maar wie weet in de toekomst. heb wel een e-reader :) en zou we leuk zijn als daar al wat leuke e-books dan opstaan . groetjes marion poeste thomas.(m.thomas1990@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie, ik ga delen! Ik doe niet mee hoor. Ik lees alleen papieren boeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig. Dat zou ik heel graag willen uitproberen. Ik doe dus mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super actie! Ik doe heel graag mee want ik lees graag boeken op mijn tablet.
    Mijn email adres is: jaylaveldt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super actie lijkt me! Ik zou mijn papa hier zeker mee kunnen verrassen! Hij is, net zoals is, een boekenverslinder. Ik heb het momenteel erg druk met mijn examens, en daarom zou ik hem dit dan ook graag cadeau doen! :)
    E-mailadres: shana.ouvrein@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen