19-12-14

WINACTIE: Zes seconden - Daniëlle Bakhuis


Iemand knielt bij het lichaam en houdt zijn oor boven het masker. ‘Een ambulance!’ schreeuwt een jongensstem. ‘We hebben een ambulance nodig!’  Op dat moment valt mijn leven in twee stukken: ervoor en erna.

Zes seconden. Dat is precies hoelang de Afrekening duurt: een illegaal spel waarbij een slachtoffer in elkaar wordt geschopt voor geld. Veel geld. Jasmijn en haar vriendinnen besluiten mee te doen, maar de gevolgen blijken groter dan Jasmijn ooit had kunnen voorzien. Wie kun je vertrouwen als je niemand meer kunt vertrouwen?

Ben jij benieuwd naar het verhaal? Goed nieuws! Ik mag van Uitgeverij Ploegsma een exemplaar weggeven! Hoe maak jij kans op het boek:

1. Volg The Book Girl op social media: TwitterFacebook óf Bloglovin' 
(een volstaat, meerdere volgen mag, graag zelfs!)
2. Laat in een reactie onder dit bericht weten dat je meedoet met deze winactie. Vergeet niet een geldig emailadres te vermelden waarop ik je kan bereiken, mocht jij de winnaar van het boek zijn. (Wil je niet dat jouw emailadres op internet verschijnt, deelname is ook mogelijk via het contactformulier aan de linkerzijde op deze weblog).
3. Geen must, maar ik zou het super vinden als je dit bericht deelt op jouw social media!

Deze winactie loopt tot en met Tweede Kerstdag, 26 december. Op 27 december zal er een winnaar gekozen worden uit alle deelnemers en zal ik deze benaderen voor zijn/haar adresgegevens. Ook wordt de winnaar bekend gemaakt op The Book Girl. Anonieme deelnemers zonder geldig emailadres worden buitengesloten van deelname. 

8 opmerkingen:

  1. Natuurlijk doe ik mee :D
    Marion Poeste Thomas, (m.thomas1990@live.n)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke actie! Ik lees zo veel over dit boek op verschillende blogs ik ben heel benieuwd. Het lijkt me echt ongelofelijk spannend. En eindelijk vakantie dus lekker veel tijd om te lezen.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en op twitter (@xsajo) + ik heb je geretweet
    mijn e-mail: sandra_jonker8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal superrrrr! Ik volg jullie via twitter, facebook én bloglovin!! Helemaal geweldig, ga vooral zo door!

    Mvg,
    Jayla Veldt (jaylaveldt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Ik volg je op twitter en ik zal mijn mailadres via het contactformulier doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe winactie, ik maak graag kans! Ik volg je via Twitter en heb geretweet onder @FemkeL33st. Ook op Bloglovin volg ik en heb deze post geliked onder https://www.bloglovin.com/femke710. Dit boek klinkt zo spannend en Danielle Bakhuis is echt een top auteur! Ik hoop over een kleine week een mailtje met goed nieuws te ontvangen: femkel33st@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een super boek! Zou hem heel graag lezen! Ik heb het contactformulier ingevuld, maar weet niet zeker of hij goed verstuurd is.

    BeantwoordenVerwijderen