01-01-15

En de winnaar is...

Van House of Rebels mocht ik een cadeaucode van Elly's Choice, geldig voor 1 maand = 10 ebooks weggeven. Ik zou iedereen die meegedaan heeft aan deze winactie graag een cadeaucode gunnen, maar helaas .. er kan er maar één de winnaar zijn .... tromgeroffel ...  degene die de cadeaucode toegestuurd krijgt, schreef het volgende lieve bericht:

"Super actie lijkt me! Ik zou mijn papa hier zeker mee kunnen verrassen! Hij is, net zoals is, een boekenverslinder. Ik heb het momenteel erg druk met mijn examens, en daarom zou ik hem dit dan ook graag cadeau doen! :)"

Shana gefeliciteerd! Email met de cadeaucode wordt vandaag nog naar je toegestuurd!

Voor iedereen die niet gewonnen heeft, je kunt nog steeds deelnemen aan de winactie voor het boek Vamp in Love! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen