Recensie: Wild - vertrouwen - Christina Lauren + WINACTIE

Titel: Wild - vertrouwen
Auteur: Christina Lauren
ISBN: 9789401604079
252 pagina's | Xander Uitgevers | juli 2015
Christina Lauren:
Beste vriendinnen Christina Hobbs en Lauren Billings schrijven sinds 2009 samen onder de naam Christina Lauren.

Een laatste weekend zonder verplichtingen, voordat het werkende leven begint, dat is de afspraak. Dansen tot in de vroege uurtjes, cocktails drinken in Las Vegas en vooral: proosten op hun vriendschap en het leven. Een wilde nacht met drie sexy mannen pakt voor Mia Holland en haar twee beste vriendinnen minder ongedwongen uit dan gepland. Terwijl de alcohol rijkelijk vloeit, sluiten zij een pact: ze geven alle drie het jawoord aan de drie onbekenden. In dit eerste deel uit de nieuwe reeks volgen we Mia. Ze is in Las Vegas getrouwd met een aantrekkelijke Fransman. Het vooruitzicht van passionele nachten in de stad van de liefde klinkt haar heel verleidelijk in de oren. Zal één nacht eindigen in eeuwige liefde?

Het auteurskoppel Christina Lauren is bekend van de Stouter trilogie, is terug met een nieuwe trilogie genaamd: Wild. Ook dit keer is het boek voorzien van liefde, romantiek en intense liefdesscènes.

In het eerste deel Vertrouwen gaat het verhaal over Mia, voordat Mia na de zomervakantie een opleiding ver weg van haar vriendinnen Lola en Harlow gaat volgen, gaan zij eerst nog op een tripje naar Las Vegas. Even alle zorgen vergeten en voor het laatst feesten. Eenmaal in Vegas aangekomen komt Mia in aanraking met Ansel. Na een nacht vol feesten, seks en drank wordt ze de volgende morgen wakker met een trouwring om haar vinger. Wat is er gebeurd? Ansel vraagt haar voordat ze een nietigheidsverklaring aanvraagt eerst de zomerweken door te brengen bij hem in Parijs. Mia ziet het helemaal voor zich het romantische Parijs en een aantrekkelijk Ansel. Mia begint steeds meer voor Ansel te voelen maar loopt het ook goed af?

Het mooie aan dit boek vond ik het verschil met andere boeken in deze genre, vaak gaan de boeken over een rijke aantrekkelijk zakenman die gewild is bij vele vrouwen, vaak in combinatie met BDSM praktijken. Ansel is het tegenovergestelde van deze typische man, hij is meer te vergelijken met de werkelijkheid een doodnormale man. Oke hij heeft dan wel een goed betaalde baan bij een advocatenbureau maar Mia wil zoveel mogelijk voor zichzelf zorgen zonder gebruik te maken van Ansels geld. De seksscénses zijn divers, uitgebreid en het herhaald zich niet. Het koppel zorgt voor veel afwisseling op verschillende vlakken. Het verhaal leest snel, heeft een humoristische kant, wat vooral tussen de vriendinnen en Anslow afspeelt. Ik denk dat het volgende deel Harlow of Lola zullen volgen aangezien hun allebei een klik hadden met de twee beste vrienden van Ansel Finn en Oliver.

Ergens vind ik het wel jammer dat deel 2 over één van de andere vriendinnen gaat, had best meer willen lezen over Ansel en Mia. Maar weet wel zeker dat deel 2 ook een groot succes zal zijn.

..... WINNEN ..... WINNEN ..... WINNEN ..... WINNEN ..... WINNEN ... ..WINNEN .....
Ben jij na het lezen van de recensie van Miranda nieuwsgierig geworden naar het verhaal en wil je het boek graag lezen? Dat kan! Van Xander Uitgevers mogen we maar liefst drie exemplaren van dit boek weggeven!! Hoe maak jij kans op een van deze drie exemplaren: laat hieronder in een reactie weten dat je deelneemt aan deze winactie en wie weet ben jij straks een van de gelukkige winnaars!! Vergeet niet een geldig emailadres achter te laten waarop ik je kan bereiken (wil je liever niet dat je emailadres online staat, deelname is ook mogelijk via het contactformulier linksboven deze weblog)

Anonieme deelnemers en reacties zonder geldig emailadres (zie opmerking hier boven) worden buitengesloten van deze winactie. Deelname is mogelijk tot en met 18 september a.s. Hierna zal een onschuldige hand drie winnaars uit alle reacties kiezen. Winnaars ontvangen een email met het verzoek om  adresgegevens. Houdt dus na 18 september jouw mailbox in de gaten! Winnaars krijgen een week de tijd om te reageren op deze email. Bij geen reactie, wordt er een nieuwe winnaar gekozen. De uitslag zal ook hier op The Book Girl bekend worden gemaakt.

Xander Uitgevers dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie!

15 opmerkingen:

1. Ik neem graag deel!