Recensies: Verspilde liefde - Kyra Rutgers & Matthieu Slee

Titel: Verspilde liefde
Auteur: Kyra Rutgers & Matthieu Slee
Recensie: Marjon, Saskia
ISBN: 9789462041493
Uitgeverij Cupido | november 2015

Kyra Rutgers & Matthieu Slee:
Kyra Rutgers en Matthieu Slee werken in de entertainmentjournalistiek, waardoor er veel media-aandacht is voor hun liefdesromans vol hartstocht, avontuur, actie en intriges. Verspilde liefde is de eerste roman die zij samen schreven.

Als Roos zes weken voor haar bruiloft in de steek wordt gelaten door haar verloofde is ze verbijsterd en ontroostbaar. De succesvolle reclameman Alex Da Vinci lijkt haar gebroken hart te kunnen helen. Maar Alex is óók de droomman van Roos' hartsvriendin Patricia, een femme fatale die altijd krijgt wat ze wil hebben. En dan is er nog die charmante dokter... Roos raakt verzeild in een wereld vol liefde, list en bedrog. Wie kan ze nog vertrouwen?

Wat een heerlijk boek is dit. Het is romantisch, soms grappig, heel menselijk en ook meeslepend. Echt zo'n boek waar je niet zoveel over na hoeft te denken en dat je vervolgens niet meer weglegt omdat het een goede verhaallijn heeft. Hoewel van het begin af aan wel duidelijk is hoe dit gaat eindigen, zit er toch enige spanning in omdat er zoveel gebeurt. En de loeder in het verhaal (ik noem geen namen, want dan verraad ik al teveel) is zo echt neergezet dat ik zelfs een hekel aan haar kreeg. Dat geeft al aan hoe goed dit geschreven is. Ik had met Roos te doen, maar ze is neergezet als een sterke vrouw. Wederom voor de romanlezers onder ons een absolute aanrader!

Saskia:
Verspilde liefde is weer zo'n makkelijk wegleesboek van uitgeverij Cupido. Het verhaal is leuk maar hiervan zijn er meerdere. Wederom een cliché verhaal over een man en vrouw die om elkaar heen draaien en natuurlijk toch uiteindelijk bij elkaar komen. Dit neemt niet weg dat ik toch genoten heb van het verhaal, je moet naar mijn mening niet twee of meer boeken als deze achter elkaar lezen maar zo af en toe is het wel lekker. Bij uitstek het geschikte boek voor in de decembermaand maar ook zomers in het zonnetje zal hij het goed doen! Niet te moeilijk ... gewoon lekker lezen zonder na te hoeven denken.