04-08-16

WINACTIE: BOEKENPAKKET Dinah Jefferies (AFGELOPEN)


Onlangs verschenen bij Uitgeverij Prometheus twee prachtige boeken van Dinah Jefferies; Het afscheid van de tropen & De vrouw van de theeplanter:

Het afscheid van de tropen:
Malakka, 1955. Lydia Cartwright komt van een bezoek aan een zieke vriendin thuis in een uitgestorven huis. De bedienden zijn weg, de telefoon geeft geen gehoor. Ook haar man Alec en hun twee dochters zijn verdwenen. Wanhopig zoekt Lydia contact met de Britse districtsofficier, die haar vertelt dat Alec is overgeplaatst naar het platteland. Voor Lydia is dit een onbegrijpelijke beslissing. Waarom heeft hij niet op haar gewacht? Waarom heeft hij geen bericht voor haar achtergelaten? Lydia's zoektocht naar haar gezin voert haar door een door oorlog verscheurd land. Ze wordt opgevangen door Jack Harding, een man die ze liever in haar verleden had gelaten, en probeert er op zijn plantage in te berusten dat haar familie bij een brand zou zijn omgekomen, zoals haar wordt verteld. Maar leven ze echt niet meer, of toch wel?

De vrouw van de theeplanter:
Wanneer de negentienjarige Gwendolyn Hooper trouwt met de rijke, charmante Laurence, popelt ze bij hem op zijn theeplantage te gaan wonen. Vol optimisme verruilt ze daarom het vertrouwde Londen voor het platteland van Sri Lanka. Het leven daar blijkt echter niet te zijn wat Gwen ervan had gehoopt. Laurence, plotseling stil en afstandelijk, maakt lange dagen, waardoor Gwen voornamelijk op zichzelf is aangewezen. Terwijl ze thuis probeert te raken op de plantage, stuit ze op relicten uit een mysterieus verleden: gesloten deuren, een vergeelde bruidssluier en een verborgen en overwoekerde grafsteen. Als ze Laurence confronteert met haar ontdekkingen, slaat het noodlot toe, en komt Gwen voor een onmogelijke keuze te staan.

WINACTIE

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze boeken en wil jij ze graag lezen? Dan heb ik goed nieuws voor je. Deze boeken zijn nu op The Book Girl te winnen! Van Uitgeverij Prometheus mogen wij maar liefst drie keer een pakket met daarin Het afscheid van de tropen & De vrouw van de theeplanter verlotenUitgeverij Prometheus dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze geweldige winactie!

Hoe maak jij kans op een van deze boeken? 

Zeer eenvoudig: laat in een reactie onder dit bericht weten dat je meedoet aan deze winactie en vergeet niet om een geldig emailadres te vermelden. (Heb je liever niet dat je emailadres online komt, meedoen kan ook door een email te verzenden door linksboven onder het kopje "Ook te vinden op" op het envelopje te klikken, bij onderwerp graag vermelden "Winactie augustus"). Anonieme reacties worden uitgesloten van deelname. Delen van dit bericht zou heel fijn zijn, maar is geen must. Deze winactie duurt tot en met 4 september a.s.  Na deze datum worden de winnaars gekozen en ontvangen zij bericht via email. Ook zal de uitslag bekend worden gemaakt op The Book Girl.


29 opmerkingen:

  1. jajajajajaja :D heel graag. ik doe mee!
    m.thomas1990@live.nl Marion Poeste Thomas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, ik maak graag kans op deze mooie boeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hééél graag wil ik meedoen, lijken me prachtige boeken! Ken de auteur nog niet maar wil haar wel erg graag leren kennen...:-)
    En nu maar duimen...
    ansarts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook heel erg graag mee. Wat een leuke actie. Mijn duimen draaien fam.nikolaas@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig pakket! Daar maak ik heel graag kans op!
    Suzannekwak@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe heel graag mee en deel je actie verder op Boeklovers
    boeklovers@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee aan jullie winactie. Het lijken mij twee erg mooie boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. graag :) José Thomas(skipbunnytje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedenavond, ook ik doe heel graag mee. Loket & shared :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh absoluut heel graag, het lijken me twee prachtige boeken. Groet Thea cloggie13@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heel graag zou ik dit pakket winnen, super, gedeeld op facebook, twitter en google+.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ch.veltman@ziggo.nl

    emailadres nog geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe graag mee alleen al de covers vind ik zo mooi nu maar duimen.grietje.klijnstra@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooooooh lekker dit soort boeken, ik doe heel graag mee rainosandra@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn favoriete genre, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Michelle Korthout7 augustus 2016 om 12:13

    Leuk! Ik doe mee!

    michellekorthout@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja graag! Ik doe graag mee! Leuke actie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee, zou de boeken graag willen lezen.
    Erg nieuwsgierig naar deze boeken :)

    annie.dewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. # Zomer leesplezier .ja ik doe mee
    Anton Hompe
    Almere
    ajhompe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. doe graag mee, ga je volgen op bloglovin, stuur voor de zekerheid ook nog een mailtje. m.vr.grt. Jacques. jacq-cons@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Ik doe mee :) mijn e-mail is shirleyviswat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil graag meedoen. mijn email adres is illusie@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi pakket. Ik ga nog met vakantie,dus zou fijn zijn om deze boeken mee te kunnen nemen! groetjes,Marit italieganger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik wil graag meedoen. mijn emailadres is lizettebazuin@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijken me twee hele mooie boeken. Maak graag een kans om ze te winnen, daarom plaats ik met plezier hier mijn reactie.
    Succes allemaal.
    Groetjes, Wilma.
    (nederland62@telia.com)

    BeantwoordenVerwijderen