26-10-16

WINACTIE: Stukjes Hemelblauw - Sue Durrant


Stukjes Hemelblauw vertelt het verhaal van Zac en Ira, een broer en zus, die zonder vader en moeder opgroeien. Daardoor verhuizen ze van het ene pleeggezin naar het andere tot ze plotseling, als ze zeven en negen jaar oud zijn, naar een kindertehuis worden gebracht. Daar maken ze kennis met de vriendelijke Silas, de prachtige Hortense, de pesterige Jimmy en de griezelige mevrouw Clarks. Na de nodige verwikkelingen en avonturen gaat uiteindelijk hun diep gekoesterde wens in vervulling... 

Stukjes Hemelblauw is een onvergetelijk en ontroerend verhaal over hoop, het maken van vrienden en het vinden van een thuis. Debuutroman, geschikt voor kinderen vanaf 9 jaar.

Van uitgeverij Meis & Maas mogen wij een exemplaar van het boek Stukjes Hemelblauw onder de lezers verloten. Ben jij nieuwsgierig naar het verhaal en wil jij het graag lezen? Neem dan deel aan deze winactie! Meedoen is heel eenvoudig: laat onder dit bericht een reactie achter en vergeet niet je emailadres te vermelden, zodat wij je kunnen bereiken mocht jij de gelukkige winnaar zijn. (meedoen kan ook door links bovenaan deze weblog op het envelopje te klikken en een email naar ons toe te sturen, met als onderwerp: Winactie Stukjes Hemelblauw). Delen van deze winactie op social media mag, heel graag zelfs, maar is geen verplichting. 

Anonieme deelnemers en of deelnemers zonder geldig emailadres worden buitengesloten van deelname. Deze winactie duurt tot en met 6 november. Na deze datum zal er een winnaar gekozen worden. Deze winnaar wordt per email benaderd voor toezending van zijn of haar adresgegevens. Tevens zal de uitslag hier op The Book Girl bekend worden gemaakt. Uitgeverij Meis & Maas, dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie! 

4 opmerkingen:

  1. lijkt mij een bijzonder boek, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze wil ik heel graag lezen! Dus ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar dit boek omdat ik zelf heb geschreven over weeskinderen. Daarom zou ik het graag willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De twee bovenstaande reacties zijn van mij. Blijkbaar is er iets misgegaan omdat er anoniem staat. Dus plaats ik dit er nu bij: http://berthi.textile-collection.nl/ Hopelijk gaat het nu goed.

    BeantwoordenVerwijderen