16-01-17

NIEUWS


Door aanhoudende gezondheidsproblemen heb ik helaas moeten besluiten om mijn activiteiten voor The Book Girl per direct te beëindigen. Dit betekent dat er vanaf heden geen nieuwe recensies op The Book Girl zullen verschijnen. De weblog zal echter blijven bestaan, alle aanwezige recensies gaan niet verloren ... Mijn hoop is dat ik ooit een rentree in "de recensiewereld" kan gaan maken, de tijd zal het leren ...

Uitgeverijen, auteurs, het team van mede-recensenten en natuurlijk alle lezers: dank jullie wel voor de prettige samenwerking in de afgelopen jaren, bedankt voor alle prachtige boeken, recensies en reacties! 

7 opmerkingen:

  1. Dikke knuffel, Thea. Dank je wel voor alles. En heel erg veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en veel beterschap.
    Groeten
    Liefdevoorboekenamanda.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en beterschap, toch, ik hoop het voor je, waardeloos. Ik wens je alle goeds.

    Ik ga het hier missen hoor. Heel goed werk gedaan.

    groetjes,

    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend! Veel beterschap en sterkte gewenst, hopelijk 'zien' we elkaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor al jouw mooie recensies lieve Thea. Ik verlies je niet uit het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je veel beterschap! Zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen